Forum Stranded Strona Główna
LortosMod
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Stranded Strona Główna -> KOSZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy podoba ci się pomysł modu?
Tak.
85%
 85%  [ 23 ]
CO?!?!? MIASTA W STRANDED!?!? Bez sensu.
11%
 11%  [ 3 ]
Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Na razie nie mam zdania.
3%
 3%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 27

Autor Wiadomość
Szkieletor
Zaginiony
Zaginiony



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:14, 25 Lip 2008    Temat postu: LortosMod

Aktualnie pracuje nad mapą, którą wprawdzie można nazwać modem, bo postaram się dodać kilka nowych postaci, np. górnik, pustelnik, turyści, itp. Zrobiłem prostą wersje, bez dialogów, na małej mapce, ale zamierzam zrobić wersje na mapce największej, z dwoma miastami, portem, kopalnią, leśniczówką, dodać możliwość pracy, itp. Na razie na mniejszej mapce zrobiłem port z tubylcami(tylko wódz ma coś do powiedzenia), zawaloną kopalnie bez górników(jest tam pewien żart, mianowicie dymiący joint xD), domek pustelnika i Lortos, miasto z Zoo i parkingiem dla Raptora. Zamierzam powiększyć Lortos, kopalnie zrobić NIE zawaloną, w porcie dodać możliwość handlu, targowisko w Lortos, Leśniczówkę, bary, większe Zoo, przede wszystkim większą możliwość interakcji z otoczeniem. Potrzebuje paru modeli 3D(stołki, krzesła, butelki z rumem), kilku textur(z tym będe miał problem, bo sam textur nie zrobię) i mnóstwa skryptów. Może się z tym uporam, może nie. Ale na pewno potrzebuje POMOCY. Najbaradziej przyda się grafik. Nowe pomysły chętnie przyjmę. Acha, rozbudowa obozu nadal będzie głównym elementem rozgrywki, bo w przeciwieństwie do wersji mniejszej w pełnym modzie nie dostaniesz domu ani surowców w magazynie.

Link do LinkList, usługi RapidShare pozwalającej na umieszczenie kilku linków w jednym miesjcu:
[link widoczny dla zalogowanych]

Nastawienie do pomysłu można wyrazić w ankiecie, uwagi prosze spisywać.

POSTĘPY
Arrow Port
Arrow Mapa początkowa
Arrow Lortos(połowa zrobiona)
Arrow Kopalnia zrobiona(miałem ochote wywalić komputer przez okno, gdy po kliknięciu przycisku "ustaw obiekty na ziemi" cała kopalnia mi się zawaliła... ale zrobiłem na nowo)
Arrow Niezbyt ukryta kryjówka złodziei
Arrow ZOO Lortos
NOWE PRZEDMIOTY
Arrow Monety Lortos, Juval i gildii złodziei
PLANY
Arrow Juval(drugie miasto)
Arrow Questy
Arrow Leśniczówka
Arrow Bar w Lortos
Czekam na nowe pomysły.

TEAM:
Szkieletor: skrypty
Klima: tekstury
Rivergo: mapy
Potrzebny grafik 3D! Dużo modeli musi być zrobionych lub przerobionych, ja niestety nie jestem w modelowaniu 3D dobry.

W modzie wykorzystane zostaną elementy i rozwiązania z Kidnap Modu. Nie są chronione prawnie prawami autorskimi, ale czuje się zobowiązany wspomnieć o Kidnap Modzie i jego twórcy Huda Janie w creditsach i tutaj.
Czekając na LortosMod warto ściągnąć Kidnap Mod.
Modele z Kidnap Moda użyte w Lortos:
Arrow Ulica
Arrow Samochód Flintstonów.
Arrow Monety
Arrow Otwierana część płotu.
HudaJan - tylko reklame twojego modu moge ci zafundować w zamian za świetne modele.

POTRZEBNY JAKIŚ SPOKOJNY KRÓTKI UTWÓR DO MENU!

Aktualna wersja: 0.4 (troche zrobione, ale większość nadal wymaga poprawek lub zrobienia)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szkieletor dnia Śro 12:52, 30 Lip 2008, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Klima
Rozbitek
Rozbitek



Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:26, 25 Lip 2008    Temat postu:

Spoko mogę pomóc, widzę że ty jedyny coś tu piszesz XD
Teksturę mogę przerobić ale nie umiem tworzyć ;/ na bardziej jestem od wymyślania Razz Jak co to pisz na GG, ####### wyśle ci na PW Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Klima dnia Pią 13:26, 25 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drwencki
Zaginiony
Zaginiony



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rypin

PostWysłany: Nie 0:53, 27 Lip 2008    Temat postu:

U mnie coś chyba nie działa, wkleiłem to do folderu maps i w czasie ładowania pokazuje mi sie jakis błąd a gra się wyłącza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drwencki
Zaginiony
Zaginiony



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rypin

PostWysłany: Nie 0:54, 27 Lip 2008    Temat postu:

możecie mi jakoś pomóc? tam ampa świetnie sie zapowiada i też chciałem na niej grac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szkieletor
Zaginiony
Zaginiony



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:01, 27 Lip 2008    Temat postu:

powiedz jaki błąd, może ci zdołam pomóc. Być może chodzi o dialogi, podam linki do folderu Lortos z tekstami w pierwszym poście, powinno działać. Ale wersja mniejsza jest tylko małą wyspeką z małym miastem, malutkim portem i zawaloną kopalnią. Nie ma tam nic ciekawego, można tylko przejrzeć, jak będzie wyglądał ogólny zarys modu.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szkieletor dnia Nie 12:32, 27 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szkieletor
Zaginiony
Zaginiony



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:34, 27 Lip 2008    Temat postu:

Ech... tyle roboty poszło w piach... Całą mape musze robić od początku, bo dałem za dużo zwierząt random fillem. Ale myślę, że nadrobie to w jeden dzień. xD Mam nawet nowy pomysł. Pewnie jeszcze dzisiaj pojawi się mapka samouczka wraz z folderem modu. Nowe linki będą kolejnymi paczkami z jedną mapą i czasem nowymi przedmiotami. Zamierzam podmienić Adventure na moje mapki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drwencki
Zaginiony
Zaginiony



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rypin

PostWysłany: Nie 13:13, 27 Lip 2008    Temat postu:

mi sie pojawia coś takiego:
"Object of type 218 is undefined! Are you sure that you are using the right mod/version for this map


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drwencki
Zaginiony
Zaginiony



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rypin

PostWysłany: Nie 14:53, 27 Lip 2008    Temat postu:

Spoko, już mi działa ściągnąłem tą wersje english coś tam i jest luz
wcześniej miałem tą z cd-action


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szkieletor
Zaginiony
Zaginiony



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:01, 27 Lip 2008    Temat postu:

Pierwsza mapa wprowadzająca gotowa, teraz wystarczy tylko zrobić skrypt przechodzenia do następnej mapy i moge udostępnić folder z modem(na razie tylko skopiowany folder Strandeda tlyko bez map adventure, podmienione będą na moje).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rivergo
Zaginiony
Zaginiony



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:46, 27 Lip 2008    Temat postu:

prace cały czas trwają nad wielkim modem. Narazie nie chce sie wpisywać w poczet twórców ale zaraz ma dojść do mnie wersja zmodowana a ja sie zajme mapami.

Będziemy na bierząco imformować o pracach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szkieletor
Zaginiony
Zaginiony



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:51, 27 Lip 2008    Temat postu: Sprawy dwie

1. Mam pomysł co do umieszczenia w modzie Świętego drzewa, które będzie cały czas się odnawiało, więc można będzie nawet siekierką uderzać w nieskończoność. Umieszcze je w świątyni, na wysepce, która będzie otoczona fosą z rekinami i piraniami. Dotarcie do drzewa możliwe będzie tylko poprzez użycie przedmiotu który można kupić u kapłana, a powrót za pomocą innego, jeszcze droższego przedmiotu. Co wy na to?
2. Rivergo - wpisze cię do teamu, w końcu dopieszczanie map to też robota.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drwencki
Zaginiony
Zaginiony



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rypin

PostWysłany: Nie 20:36, 27 Lip 2008    Temat postu:

Można by jeszcze zrobić jakiegoś tresera u którego można by kupić zwierzęta walczące, lwa, orła lub tez raptora. I może jeszcze jakieś pojazdy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drwencki
Zaginiony
Zaginiony



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rypin

PostWysłany: Pon 0:27, 28 Lip 2008    Temat postu:

arena- walki przecwiko zwierzętom na oczach publiczności ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rivergo
Zaginiony
Zaginiony



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 0:37, 28 Lip 2008    Temat postu:

hmm drwencki to całkiem niezły pomysł, możliwe że go wykorzystam tylko pozostaje sprawa czy szkieletor zrobi skrypt.

PS. zapraszam do mojego tematu o projekcie Lortos


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szkieletor
Zaginiony
Zaginiony



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:45, 28 Lip 2008    Temat postu:

Z tym skryptem walki na arenie może być problem, ale chyba mam rozwiązanie. Wystarczy dodać skrypt że jak lew zobaczy gladiatora to go atakuje i na odwrót co jest dość łatwe. Sklep ze zwierzętami na pewno będzie. Moge użyć skryptu z areny do zrobienia ich skryptu ochrony gracza. Pojazdy moge spróbować, ale grafika 3D to nie jest moja mocna strona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Stranded Strona Główna -> KOSZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy